تبدیل رایگان وبلاگ به سایت ( 100% واقعی )

کاملا مجــــــــــــــــــــــــــانی

تبدیل رایگان وبلاگ به سایت ( 100% واقعی )

کاملا مجــــــــــــــــــــــــــانی

سایت کاملا رایگان داشته باشید :)

سلام.

یک خبر خیلی با حال برای وبلاگ نویس ها J

شما میتونید وبلاگتونو به یک سایت 100% رایگان تبدیل کنید. به این صورت : www. آدرس دلخواه شما . com


اما چه طوری؟ روی عضویت کلیک کنید.



حالا بروی گزینه اول کلیک کنید. مانند عکس:



حالا email و password دلخواه را وارد کرده و گزینه زیر آنها را تیک دار کنید و رویregister کلیک کنید.


حالا جاهای خالی را پر کنید. طبق عکس:



روی register کلیک کنید.



بالایی لینک اختصاصی شما است، هر کسی با این لینک ثبت نام کند یک نفر به افراد معرفی شده توسط شما اضافه میشه و هر وقت یک نفر رو به لینکتون ثبت نام کردید تو قسمت پایینی که مشخص شده یک نفر اضافه میشه و وقتی به 9 رسید دیگه تمومه و شما میتونید آدرس سایتونو انتخاب کنید :)


حالا مثل من از طریق با کامنت (نظر) گذاشتن تو وبلاگ ها و با لینک اختصاصی تون 9 نفر رو به سایت دعوت کنید. اگه بازدید وبلاگ تون بالاست از وبلاگتون برای تبلیغات استفاده کنید.

نگران نباشید خیلی زود اونا هم عضو میشن چون داشتن سایت مجانی خیلی حال میده... 

موفق باشید




سوال یک کاربر:

حسین
شنبه 22 بهمن ماه سال 1390 ساعت 8:56 PM
سلام
من ثبت نام کردم
باید چیگار کنم
نگرفتم
این ۹ نفر رو به کجا معرفی کنم
تو بخش نظر وبلاگم بگو
منتظرتم

پاسخ:
عزیزم اگر یک نفر با لینک اختصاصی تو وارد سایت بشه بعد اونم مثل تو ثبت نام کنه اون وقت یک نفر به افراد معرفی شده توسط تو اضافه میشه.
حالا این افراد رو باید به 9 نفر برسونی.
میتونی مثل من با کامنت ( نظر ) گذاشتن تو وبلاگها تبلیغ کنی یا اگر بازدید وبلاگت زیاده یک جایی تو وبلاگت رو به این تبلیغت اختصاص بده.

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://lnaz.lxb.ir

سلام
من ثبت نام کردم
باید چیگار کنم
نگرفتم
این ۹ نفر رو به کجا معرفی کنم
تو بخش نظر وبلاگم بگو
منتظرتم

عزیزم اگر یک نفر با لینک اختصاصی تو وارد سایت بشه بعد اونم مثل تو ثبت نام کنه اون وقت یک نفر به افراد معرفی شده توسط تو اضافه میشه.
حالا این افراد رو باید به 9 نفر برسونی.
میتونی مثل من با کامنت ( نظر ) گذاشتن تو وبلاگها تبلیغ کنی یا اگر بازدید وبلاگت زیاده یک جایی تو وبلاگت رو به این تبلیغت اختصاص بده.

محمدرضا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.delbordehiehossein.blogfa.com

با عرض سلام وخسته نباشید با شما دوست عزیز!
من برای آشنایی ما جوانان با کرامات و بزرگواری امام حسین (ع) و خوشنودی فرزند ایشان و ظهور هر چه سریع تر ایشان یه وب تازه راه اندازی کردم و از دوستان عزیز خواهشمندم که مرا در این امر یاری کنند.
دوستان عزیز با ارسال مطالب خود چه از طریق وب و چه از طریق اس ام اس بعد از خوانده شدن مطالب و تایید آن از طریق چند کارشناس مذهبی مطلبتون تو وب گذاشته میشه امیدوارم بتونیم با این کارمون دل فرزند حضرت زهرا را شاد کنیم.
به امید آن روز که آن حضرت ظهور کنند.
این شماره پیامک:09356704398
این آدرس وب:www.delbordehiehossein.blogfa.com

علی سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

http://www.FreePremiumDomain.com/?r=631491
با این لینک پبت نام کنین ضرر نمی کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امین پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

چرا وقتی چند نفر ثبت نام کردند Not Complete می اید

mahdi شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://reazit.mihanblog.com

چرا وقتی چند نفر ثبت نام کردند Not Complete می اید

mojtaba hacker سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ق.ظ

می شه با 1 کارایی این سایت رو دور زد .......
اگه 1 سایت می خوای فقط 20 دقیقه طول می کشه....
حوصله ی خیلی توزیح دادن ندارم
کارایی که می گمو تو گوگل سرچ کن یاد بگیر
می شه تو این این سایت زیر مجموعه ی خودت شی البته این سایت با توجه به ip و ایمیلت می فهمه پس باید تو هر دفه عضو شدن با یک ایمیل دیگه و ip دیگه عضو شی ....
ایمیل که کاری نداره گرفتنش ولی ip رو باید با کارایی مثل پنهان کردن ip و عوض کردنش هل کنین
اوووف چه قدر نوشتم
فقط زیاده روی نکنین
اگه خوشت اومد برای سلامتیم صلوات بفرست

Jack دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003454072336

Keep these arlteics coming as they've opened many new doors for me.

free car insurance quotes سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ http://insurancequotes2u.net

Going to put this article to good use now.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد